01:30

hejsan!

kom hem för ungefär 20 minuter sedan. har vatt på liseberg med bästavän, jessica,
hennes kille, katta och alban. hade faktiskt mycket kul fast det fanns ju saker som
inte gick jätte bra. men i alla fall jag snackar mer om det imorgon! för just nu ska jag
gå och ta på mig myskläder sen så sminka av mig. sen ska jag väl lägga mig bekvämt
i sängen och snacka lite med linda och kolla tv. sen sova..

men som sagt berättar mer imorgon vad jag gjort dessa dagarna och kommer även bilder
från idag då! :)

godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Charline

Fan vilken fin bild där det det står sandra (där uppe):D<33

2010-08-14 @ 13:33:11
URL: http://chaarliine.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

sv: aw tack så mycket! <33

2010-08-14 @ 13:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0