18:09

igår: när vi hade kommit till vår stuga så satt vi bara ner och snacka och käka godis.
sen så efter några timmar så börja vi fixa oss sen så stack vi ner till en resturang och
käka där. sen så när vi hade suttit där överlänge så gick vi då ner där teatern va.
skulle kolla ''en mor till salu'' med stefan och krister =D den var jätte rolig och där
va en i publiken som skratta hela tiden och skit högt när ingen annan skratta, så alla börja
skratta åt den personen till och med dom på cenen xD haha!! dom på cenen försökte hålla 
igen skrattet ju så dom blev helt röda i ansiktet och fick tårar så mycket dom skratta hahah xDD
nä jag skämtar inte!! dom kunde inte ens snacka för dom skratta så mycket, heheh!!! skit ball!!! :)
sen va det slut kl 10. sen stack vi hem till stugan, sen somna vi senare.


rumet där jag sov!


på väg till teatern!


idag: kom hem redan klockan halv 1. sen så fixa jag mig och sen tog jag bussen
till bo01 med linn :)) mysigt!! sen nu är jag hemma igen, ska äta nu som tur är
för jag håller på att dö av hunger! sen händer nog inte så mycket idag.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0