första skoldagen!

igår: kom hem till emma vid 7 eller nått. så var vi ute till senare. kommer ine riktigt ihåg vad vi gjorde haha..
jag är lite väck nu för tillfälligt. kan inte ens få fram visa ord när jag snackar haha xDD..
men jaja sen så somna emma vid 11 så satt jag på en film sen sov jag när filmen va slut :)

idag: gick upp klockan halv 8. fixa oss och sånt. åt kanelbullar till frukost haha :)) sen stack vi då till
skolan. hände inget speciellt där. kom hem vid halv 12 sen så skulle emma packa så somna jag. vet
inte hur länge jag sov men jag va lite förvirrande när jag vakna haha.. jag vist inte ens var jag va xD
sen kom min mamma och hämta mig halv 4. sen så nu har jag precis ätit. ska hoppa in i duschen nu.
sen ska jag med packa. sen klockan 6 så sticker jag på föräldrar möte, sen efter det följer jag med emma
hem igen. sen så får vi se vad som händer då :)



imorgon ska alla ettorna på läger. så kommer hem på ons. så skriver mer då :) hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0