hejsan!

idag vakna jag rätt tidigt. skulle igentligen åka till danmark och gå runt där och kolla på
lite olika saker. men det var fult väder så då var det inget kul att gå runt där så får bli
en annan dag. men istället så åkte familjen in till malmö och åkte go-kart. jag råka kroka
med en kille som var där, för han skulle svänga så kom jag i full fart och körde rätt in i han
hihi (a). men jaja det gick bra ändå, eller jag vet inte hur det gick för han för det blev ändå
rätt så stor smäll! men jaja sen när vi va klara där så åkte vi in till malmö så fick jag entligen
fått handla min plånbok hehe xD. sen har vi inte gjort så mycket mer ska snart äta kräfter och
räker m.m.. men inte jag för jag hatar räker och kräfter -.- sen så till efterrätt blir det äpple kaka
som jag snart ska ner och baka =D hihi, sen i morgon blir det hem till linda =D
men skriver mer imorgon vad vi ska hitta på :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0