imorgon åker man till helvetet igen :(

godmorgon alla!


nu ska jag börja städa mitt rum och packa och lite sånt.. sen händer inte så mycket.
ikväll ska jag hem till emma =) sen så sover jag där till på tisdag, men kommer
hem om i morgon så skriver nog något litet då :)

imorgon börjar skolan buhu :(( fy fan!!! börjar en vecka innan alla andra. inget kul ska
jag säga! har ångest :(( nu längtar man bara efter höstlovet ju.. men jaja ska börja
skärpa mig i skolan nu, måste verkligen det! har sagt så i 3 år nu men inget har hänt.
men denna gången ska jag verkligen ta tag i det :)






Kommentarer
Postat av: - rosanna

Hih , jag har tur , börjar den 23 .. eller ahr bara upprop då , så börjar den 26 :DD

2010-08-15 @ 13:58:20
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/
Postat av: Charline

Var ska du gå?:P<33

2010-08-15 @ 15:42:55
URL: http://chaarliine.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

rosanna: ja jag vet så är det TYP för alla förutom dom som går här i svedala :P



charline: på NFU :)<33

2010-08-16 @ 16:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0