Lördag!

sorry för jag inte skrev igår men hade ingen tid till det..

igår: så var det först skola, sen direkt efter skolan tog jag och emma bussen hem
till henne sen så fixa hon och packa och sånt, sen tog vi bussen hem till mig. så
käka vi och sen byta jag om och så åkte jag ut och spela match och emma fick
titta på. hehe.. sen när vi kom hem så duscha jag och byte om och fixa mig sen så
stack vi till malmöfestivalen. sen vid 20 i 1 så tog vi bussen hem, var riktigt trött så
jag somnade på bussen i theres knä hehe. sen när vi kom hem så gick jag raka vägen
till min säng och sov.


bild från igår innan vi åkte till MF! :)

idag: vakna vid 10 sen så fixa vi oss lite och käka frukost. sen körde vi hem emma och hämta
upp johanna sen åkte vi ut till skbersjö där det var marknad. va där till 5 ungefär. sen har jag
bara legat i sängen och mått illa :( tror jag har feber :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0