lördag.

ska skriva lite vad jag gjort dessa dagarna nu.



torsdag: körde hemma ifrån vid halv 3 sen va jag hemma hos linda 3. va en gammal gubbe som körde 60 hela vägen dit när det var 100&90 väg! riktigt drygt! sen kunde man inte köra om för det var enfiligt och det köde en lastbil före så man såg inget.. men iaf så när jag kom hem till linda så satt vi och snacka en stund och kolla tv. sen fixa vi oss och tog bussen till trelleborg och kolla bio. filmen var faktiskt rätt bra :) sen kom vi hem på kvällen vet inte riktigt när men tror det var 8-halv 9. sen så titta vi lite tv sen senare så satt vi oss och åt pizza på golvet hihi :) sen somna vi vid 1 kanske.  

fredag:
vakna 5 sen så fixa vi oss och byta om och sånt sen så kom jessica och dom andra och hämta oss, sen körde vi till liseberg :) åkte kanonen för första gången hihi gud vad rädd jag var xD hehe första gången jag åkte den så skrek linda BLUNDA BLUNDA hela tiden hehe :D sen så körde vi hem vid halv 11 så var vi hemma lite över 1.  

idag: idag är det ju fint väder som vanligt! (eller inte) :( ska nog inte göra så mycket idag förutom att ikväll så ska vi hem till farmor och ''farfar'' :) längtar efter att äta den goda maten hihi :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0