sjuk! :(

hej allihopa! skrev inte igår pågrund av att jag inte mådde alls bra! sen så kom jag inte in på internett i heller så. men idag var det skola var riktigt nära på att gå hem för mår ff inte alls bra. skolan indag har vatt lite upp och ner tycker jag ingen rolig dag :/ men i alla fall så efter skolan kom mamma och hämta mig sen körde hon mig hem till farmor så gjorde jag läxa där. sen efter en halvimme eller nått så kom pappa och hämta mig sen så åt vi sen direkt efter det gick jag och la mig och har sovit ett par timmar. sen nu har jag precis käkat rabarberpaj som min mamma hade gjort, riktigt gott. ska snart gå och tvätta av mitt smink och borsta tänderna sen så ska jag sätta på en film sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0