Söndag!

vakna någon gång,kommer inte riktigt ihåg när.. men efter någon timme börja jag byta
om och sånt sen kom amanda och hämta mig sen så blev det match! regna övermycket!!
och hela planen var fullt med vatten! alla la ner mer än vad dom stog ner för man gled så
j*vla mycket.. till och med domaren halka flera gånger heheh!!!! men iaf så frös man sjukt
mycket sen efter matchen, så när jag kom hem tog jag en VARM dusch!! gud vad skönt det
var :)) sen tog jag på mig varma, sköna myskläder =D sen nu har jag preci ätit tacco mums :))
sen nu ikväll så blir det bara kolla film och sånt mys!

puss.


Kommentarer
Postat av: rebecca odder

vad mysigt rum ^^!



checka & kommentera nya designen på bloggen !<3

2010-08-10 @ 18:41:31
URL: http://rebeccaodder.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0