torsdag!

idag tog jag bussen till skolan vid 20 i 9. sen så lärde vi oss saker om vår nya dator.
sen så åt vi och när jag hade tagit 3 tuggor på maten så börja brandalarmet gå hehe.
så alla fick gå ut och det va helt kalt ute :( men det var inget farligt som hade hänt så
efter några minuter så fick vi gå in och äta vå mat igen. sen hade vi yp 3 timmar till vi
börja idrotten. så vi satt och lekte med våran datorer och sen så snacka vi med massor
med folk och sånt. sen när det var idrott så visade vår lärare anna (som gick på central
innan) var dom sprang någonstans istället för terräng banan. sen sluta vi.

nu har jag precis ätit och nu ska jag byta om och sånt, sen så blir det träning ikväll. 




vår nya dator :)







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0