:)

oj kom precis på att det va ett tag sen jag skrev här haha ;)
menmen har inte haft ork! har inte mått så speciellt bra i heller så..
men ska berätta lite om vad jag gjort dessa dagarna..
fre: sista dagen på jobbet :( försov mig en timme haha känns bra sista dagen xD
men så när jag kom dit så kom där en av barnen fram och gav mig ett paket, så
tänkte jag bara liksom va fan e detta. så hade hon och hennes familj vatt och köpt
paket till mig, så jävla gulligt av dom!!! och kanske ska sitta barnvakt åt henne med,
riktigt kul :) men iaf sluta halv 4. sen så vid 9 på kvällen så kom josse och hämta mig
sen så stack vi till mc och käka sen hem till henne igen med lite folk. sen så gick vi och la
oss vid halv 2 tror jag det va?
lör: ställde klockan på halv 11 för skulle egentligen träna men sån tur så var den inställd :)
så josse och jag gick ner och käka frukost och kolla film, sen så kom mamma och pappa
och hämta mig, sen så lite senare så fixa jag mig sen stack vi hem till mormor och morfar.
riktigt kul att se dom igen, det e inte ofta man gör det :)) sen åkte vi hem vid 11 så skulle jag
och josse egentligen sticka till victor där simon med va men josse orka inte så blev inte av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0