har inte haft tid att skriva..

idag vakna jag på golvet bredvid josse hemma hos emma xD hahahhaha! nä fy fan har inte sovit gott idag :(
men gick iaf upp klockan 10 sen så käka vi frukost och fixa oss sen åkte vi in till entre vid 11 tiden, när vi
kom in till entre så möte vi upp michelle där sen gick vi runt i olika affärer och lite sånt :) hade mycket trevligt.
fick handlat 3 saker. sen åkte vi hem vid 5 tiden kanske? också käka jag och sen så har inte så mycket hänt här hemma hos mig idag.. :)
nu ska jag snart sova klockan är ju ändå 01:00 så kanske borde sova?
det var detta jag handla idag =)
och nä det fattas inte en knapp på jeans jackan utan jag palla bara inte knäppa den =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0