JULLOV :D

äntligen!!!
idag var det julavslutning i skolan, hade julklapps spelet och jag vann fyra saker :D
men sakerna ligger hemma hos josse så har ingen bild på det just nu. men kanske
fottar det senare när jag fått hem det isf :) men iaf efter avslutningen så stack jag,
emma och josse hem till josse och hämta lite saker och sånt, sen tog vi bussen till
entre och handla julklappar :D gick där från 2 till 6 ungefär :) fick handlat en tröja till
mig med :D sen nu sitter jag hemma och har precis ätit, ska ha mys kväll med familjen
idag och klä julgranen och lite sånt :) kanske kommer upp en bild på julgranen sen men
det e inte säkert för dom hade köpt ett skit ful gran i år :( haha... men vi hörs ikväll!
tröjan jag köpte idag! daddy's girl :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0