ojdå..

oj det va längesedan man skrev här.. sist va väl i lör eller?
men ska berätta lite vad jag gjort idag.. vakna halv 8 och fixa mig sen börja jag jobba
klockan 8. sista dagen idag :( buhu kommer sakna dom.. men jaja iaf igår så baka jag
muffins som jag skulle bjuda på idag och alla tyckte dom va jätte goda (Y) sen så gav
jag lärarna en choklad ask 0=) sen fick jag sluta 3 idag, så jag stack hem och sen stack
jag till jobbet för att möta upp emma där sen åkte vi hem till henne, så sola hon och jag
va tvungen att hålla vakt så ingen kom och döda henne -.- sen efter en stund så kom josse
hem till emma, sen stack josse hem till mig också käka jag och fixa mig sen så stack vi hem
till josse. hahah vi kolla på en film som egentligen va skit tråkig men vi satt och assflabba åt
allt hahah.... sen åkte jag hem nu vid 12 tiden :)
nu ska jag gå och lägga mig e riktigt trött, hoppas ni orka läsa allt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0