aj..

hade min första tränign idag då som jag sa innan :D
har verkligen saknat den! men fy f*n vad min kondition
suger nu hehe... höll på att dö xD skönt att börja träna
så man får upp den igen :D men en sak är negativ..
jag har sjukt ont i mina knän!!! och sjukt ont i min vänster
fot, kan knappt gå :( buhu...




just nu ligger jag i min säng ny duschad och allt, så skönt :D
ligger här vid datan  och kollar tv och äter glass hihi (Y)
amanda ville att jag skulle lägga upp en bild på min glass hihihi
såå ja jag får väl lägga upp en fin bild på min lilla glass :D



suddig bild, men skit samma..





Kommentarer
Postat av: amanda

hahahah glassen hahah vad bara att dsu visar vad du äter efter träningen hahah XD <33

2010-07-28 @ 16:56:23
Postat av: sandra

heheh vist det e super xDD heheh ja!! snart kommer bilden upp på kover vi äter på gatan heheh xDD<33

2010-07-28 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0