hemma igen.

kom hem vid 1, sen så när jag kom hem så packa jag upp sakerna och sånt.
sen har jag fixat lite saker, nu har jag precis ätit, ska snart gå och plocka undan
allt. sen ska jag städa mitt rum.



bild på det jag köpte, fast dock inte på min tavla. kanske kommer ett
ensamt foto på den sen, vi får väl se.



ldb lotion
glittriga eyeliner i guld&silver
såna man klistrar fast på ens naglar
lakan
påslakan
kudde
laptop skins
2 filmer
puderborste
foundation
2 nagellack
french liner
brun utan sol
jacka
jeans tights
kofta
väska

det blev lite handlat i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Odder

Känns alltid lika kul när man har handlat många saker! xD

2010-07-06 @ 11:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0