irriterad....

är riktigt irriterad just nu.. behöver ju inte skriva varför här men ja.

ialla fall så blir det nog att stanna hemma ikväll, pallar inte gå ut för
har mycket att fixa känns det som i alla fall.

och en annan sak jag kom på precis.. jag vill utomlands NU!!! :(
vill bara bort från sverige, och tänka på annat.. känns som om allt
bara är skit nu.. men jaja ska väl snart iväg med min familj någonstans.
kanske inte utomlands men det kommer i alla fall inte vara här i närheten.



bild sen jag var i spanien

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag åker utomlands den 14:e! :D så jävla gött! ;)<3

2010-07-01 @ 21:10:53
URL: http://rebeccaodder.bloggplatsen.se
Postat av: sandra

då får du packa med mig annars förbjuder jag dig att åka :D<3

2010-07-01 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0