vad tänker killar med?

vakna idag kl 5 på morgon pågrund av att elias ringte mig minst 10 gåner!!!
blev riktigt arg och bad han sluta, men då sa han att det var JÄTTE viktigt
och att han va tvungen att snacka, så han ringde igen och då börja han snacka
om något fucking spel, som jag inte fatta ett skit av -.- va det verkligen så viktigt
att snacka om ett spel? hehe. men jaja han vet att jag lyssnar på han hur mycket
klockan än e hehe ;PP

men i alla fall så somna jag om igen efter vi snackat, sen vakna jag halv 3.
sen gick jag och käka frukost, sen la jag mig och sola en stund men jag tyckte inte
det va kul så gick in igen hehe.. sen har jag inte gjort så mycket mer, ska ner och
duscha nu. pusshaj ♥


+ rosanna jag ser ff inte min header (eller hur det stavas) :(


Kommentarer
Postat av: - rosanna

hmm , jag förstår inte varför ...

2010-07-08 @ 22:40:17
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0