dålig uppdatering...

förlåt för jag inte har lagt in något på länge men det har inte gått att gå in på internet
så har inte kunnat :( men jag kan förklara lite kortfattat om vad som hänt dessa dagarna.


FREDAG: gjorde inget speciellt, va bara med kompis sen på kvällen så åkte vi hem till farmor och farfar.

LÖRDAG: min mamma och pappa skulle på bröllop så jag och min bror va ensamma hemma så jag och min
bror åkte in till stan, käka på pizza hut, älskar det! sen efter det skulle vi igentligen handla kläder och
sånt men vi tänkte inte på att det var lördag och att affärerna stängde tidigt så vi fick åka hem direkt
efter vi ätit. sen va vi bara hemma och kolla film. 

SÖNDAG: vakna vid 11 ungefär så gjorde jag inte så mycket, men sen så kl 12 så börja jag fixa mig sen blev
jag körd till min match. det blev tyvärr 2-1 till dom andra men dom var en av dom bästa så det var ändå
bra gjort av oss! sen när vi kom hem så åt vi direkt sen duscha jag och nu städar jag. sen efter det vet jag inte vad som händer :)



RIKTIGT gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0