FREDAG <3

skolan var riktigt chill idag, gjorde ingenting typ. la mest ute
och sola hela dagen haha, riktigt skönt!!

just nu kom jag precis efter ha solat i trädgården blev faktiskt lite
brun :). ska hoppa in i duschen nu sen så fixar jag mig, och sen
äter jag. sen så sticker jag ut och träffar johanna, sticker nog till
mc och sen hem och kollar lite film, kommer nog hem sent ikväll.

och igentligen skulle vi till pude och grilla/bada och mer. men tyvärr
blev det inte så för det var för få som kunde så det blir nog nästa
helg då vi kan vara fler :). men jaja nu ska jag hoppa in i duschen.


lite bilder från skolan idag!






<3


Kommentarer
Postat av: rebecca

vem ska till pude? :)

2010-06-05 @ 20:55:15
URL: http://rebeccaodder.bloggplatsen.se
Postat av: Niclas

Fin bild på mig -.- (3:de bilden)

2010-06-05 @ 23:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0