Godnatt!

skolan idag gick rätt så snabbt. sen efter skolan så följde
linda med mig hem. sola först en stund men det blåste för
mycket så vi gick in efter en stund, haha och då passa jag
på att baka lite, baka negerbullsdeg med smält choklad och
pärlsocker på. sen så stack linda hem vid halv 6 kanske?
sen så fixa jag mig och stack till träning. riktigt rolig träning
idag faktiskt :). sen när jag kom hem så duscha jag och sånt,
sen så käka jag min negerbull sak. det blev riktigt god ;)

och nu itter jag bara och kollar tv, ska nog snart gå och
lägga mig, så jag säger godnatt nu :)



vet inte vad jag höll på med, men det va skönt att ligga så. hahah? 

 

haha det jag baka.. kanske inte ser så gott ut, med det e det!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0