hatar rubriker!

skolan idag var helt okej, bada på idrotten idag. vattnet var faktiskt rätt varm så
det va skönt att bada, men tror jínte jag ska bada på torsdag ändå, eller vi får se
om jag är sugen på det då :) men iallafall.. idag hade vi får allra sista menterstid
tsm, så lotta bjöd på kakor :) och det ända vi gjorde va att snacka och skratta en 
massa haha, vår mentergrupp är lite konstig.. men ja sen åkte jag hem då sen så 
nu har jag inte gjort ett skit förutom att tittat på tv och suttit vid datan. 
sen ikväll blir det träning :)


 

vad tycker ni om dessa shortsen? tänkte beställa dom idag =D

Kommentarer
Postat av: Rebecca Odder

snygga shorts!

sandra, vi ska ju inte bada på torsdag. eftersom vi ska ha det "provet" muntligt (hjärt-olungräddning!) :D men jag kommer ändå inte på hela dagen, för jag ska på student!(Y)<3

2010-06-08 @ 21:08:57
URL: http://rebeccaodder.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0