hej :)

förlåt men jag pallar inte lägga upp några bilder från balen i morgon..

men i alla fall, idag vakna jag vid 11 tror jag, så kom jag på att jag inte
lämnat en sak till skolan så fick sticka till skolan och lämna det.
och amelia var så snäll och följde med så jag slapp gå själv :)
men sen när vi kom hem så va jag hemma hos henne en stund sen stack
jag hem och laga mat och byta om, sen kom amanda och hämta mig sen
så åkte vi till matchen, vann med 3-1. sen hem duscha och sånt sen nu
sitter jag bara vid datan och tv;n och gör inget speciellt :)


Kommentarer
Postat av: - rosanna

ifall du vill så kan jag sätta in en header till dig <3

2010-06-16 @ 23:56:17
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0