onödigt med skolan!

det är riktigt onödigt med skolan denna veckan...
vi kollar på film varje lektion och det börjar bli lite
tråkigt nu faktiskt.. och det gör en bara tröttare..
jag är inte på alls bra humör i skolan nu pågrund av
att jag är så trött! men jaja det är väl bara till att bita
ihop slutar om 6 dagar ju =DDD

men jaja skolan idag var riktigt dryg, sen så kom pappa
och hämta mig, sen när jag kom hem så satt jag mig vid datan,
sen efter en liten stund så somna jag. vakna av att mamma kom in
och väckte mig och sa att det va mat. sen efter maten så byta jag om
sen åkte jag och träna knattarna. sen nu gör jag inget speciellt har bara
riktigt tråkigt..

+ kan inte ladda ner bilder nu när jag har bytat mobil i heller så ni får stå ut med gamla bilder :)


Kommentarer
Postat av: - rosanna

Så sjukt onödigt att bara kolla på film :o

Vad lär man sig ? ;)

2010-06-10 @ 13:33:30
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0