23:06

nu ska jag berätta lite kort om vad som har hänt igår och idag.

igår så vakna vi vid 12 så gick vi direkt upp och sola och sen vid
halv 4 eller nått, gick vi in och fica oss sen tog vi bussen in till trelleborg
så gick vi runt där lite sen så käka vi glass på mc. sen på kvällen kom
jessica och jasmin så åkte vi och spela minigolf. gissa vem som vann? 
jo jaaag (a).. men vi han inte spela klart hela för det va någon som hade
kört in i maries bil som vi körde med ;O stog där i ungefär 2 timmar, riktigt 
drygt. men sen efter det så kolla vi bara film sen sov. 





så här såg maries bil ut. 
 

idag så vakna jag av att pappa ringde och sa att han kom och hämta mig snart,
så fick packa mina saker och fixa mig. sen åkte vi in till malmö och köpte en ''kofta''.
sen så följde jag med han och handla. sen när jag kom hem så åt jag lite sen byta jag
om sen kom linn och hämta mig så åkte vi ut så träna vi knattarna. sista träningen innan
skolan börjar igen, vet inte om jag ska fortsätta efter, men vi får se. just nu sitter jag bara 
och käkar godis och kollar tv. 

 
tröjan jag köpte.. (speglen e smutsig)

Kommentarer
Postat av: Eric

jäklar, det var ingen kundvagn iaf! (torrt skämt, jag vet)...



Föraren av den andra bilen tog väl fel på bromsen å gasen...



Men antar att ingen person blev skadad vid olyckan?

2010-07-01 @ 00:52:36
URL: http://www.eric.inc.se
Postat av: sandra

okej..

2010-07-01 @ 01:27:22
Postat av: Eric

Vad du låter "nere"?

2010-07-01 @ 01:57:21
URL: http://www.eric.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0