dans

idag gick vi bara halva skoldagen, sen stack skolan + bara och klågerup
till roslätt för att vi skulle lära oss dansa? som om vi inte kan det efter 3 år?
men jaja, jag dansa iallafall inte.. va mäst där ute bland massor med andra..
sen när det sluta vid 3 eller vad det va så stack jag hem och satt mig vid
tv, sen somna jag och blev väckt av mamma att vi skulle äta. sen blev det
snabbt att byta om sen skulle jag träna knattarna... sen kom pappa och hämta
mig så åkte vi till malmö också handla jag morsdag present. + en ring och skor
till mig själv. sen har det inte hänt så mycket mer, ska sova nu för är riktigt trött
och hålle på att dö, trevligt va? puss



bild sen dansen idag, haha gulligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0