.....

skolan idag gick rätt snabbt, sen efter skolan följde linda med mig hem
sen nu har hon precis åkt och mamma står nere i köket och lagar bacon
och makaroner så snart ska jag ner och käka. sen efter det blir det att
plugga lite på kartan tror jag om jag nu pallar, för helt plötsligt så var
det flyttat till fre, men jag kan inte ett skit av kartan så det är og bäst
jag pluggar lite i alla fall.. hahah ni tänker säkert att det e klart att jag
kan lite om kartan men om jag ska vara ärlig kan jag inte ett SKIT..
men jaja ha det bra puss.




jag&bästavän! älskar dig.


Kommentarer
Postat av: linda

älskar dig också!

2010-05-24 @ 17:32:31
URL: http://lindapetersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0