Lazerdome med klassen.

idag efter skolan så stack jag och martina ner på biblan
och lämna böcker sen hade vi sjukt brottom så vi snabba
oss hem och fixa oss, sen stack vi direkt till bussen, tog
bussen till malmö och sen träffa vi klassen på lezerdome.
spela 3 gånger, var riktigt kul haha. men fick damp när
alla bara sköt en så den stängdes av hela tiden... haha.
men jaja sen när vi hade vatt där så satt vi bara ner och
chilla, fast killarna spela sånt bilspel så ville jag, martina,
rebecca och jessica med göra det hah :D men jaja sen så
stack alla till entre och käka på burger king. satt där en stund.
sen stack alla andra hem, så stanna jag, rebecca och martina
kvar och gick runt i affärer. sen åkte vi hem med martinas
föräldrar vid tio i 9 eller nått sånt? hade riktigt kul idag!!!


tänkte lägga in lite bilder på dagen idag.



bussen på väg dit, rebecca och martina :)





rebecca va snäll och bjöd lite på sig :D älskar hennes ögonfärg!!



på lazerdome! jesscia och rosanna.



efter vi hade spelat.



elias när han kör bilspelet. (inte så bra bild precis)



på burger king    (hehe lilla beccis ;))









MUMS! ;)



haha medans vi vänta på martinas föräldrar så gick vi in på
toys r us hahah shit va typ sjukt längesedan man var där.
kommer ihåg när man va liten så blev man altid så glad när
man skulle dit, haha xP

Kommentarer
Postat av: rebecca ody!

haha naw, jag gillar din stavning sandra (lezerdome!) gulligt :D!

snygga bilder du la in ;D<3

2010-05-26 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0