Måndag!

jag har tänkt länge på att skffa blogg och nu har jag
äntligen gjort det :). vet inte riktigt vad jag ska skriva
om, så ni får gärna komma med förslag. 



skolan idag har gått riktigt snabbt hade bara hk, no
och matte. sen efter maten så kom det såna som hade 
överlevt 2 världskriget och berätta om det. 
+ jag fick reda på att jag fick G på np i matte så
nu kan jag skita i muntliga delen =D

har jag precis ätit och nu ska jag ringa upp johanna 
sen drar vi och solar. sen när jag kommer hem vet 
jag inte riktigt vad som händer, kom på att jag har 
läxa till i morgon men har glömt böckerna ;$


Kommentarer
Postat av: Rebecca Odder

oh. du börjar bra iallafall! :)

du kan t.e.x hissa/dissa om du känner för det?

skriva om ngn ny bra musik? något speciellt plagg du tycker man kan köpa? ;)



och sandra, satsar du inte på mer än G i matte? annars om du bara babblar lite på matten (skit enkelt) så kommer du kanske få mer ju? =)



det är tyskläxan du glömt va?! smartis?! :D

<3

2010-05-10 @ 22:13:21
URL: http://rebeccaodder.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Sjöqvist

ska du bli wb kissie nu eller ?

hahahah ne skoja , hahah :D

grattis till ditt G i np ;pp <3

2010-05-11 @ 17:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0