underbar dag!

äntligen har man börjat få sommar känsla!! RIKTIGT fint väder idag.
och man känner verkligen att sommaren är på väg hit!!

men det är inte det ända som har vatt bra idag utan till och med skolan
har varit jävligt chill :)

engelskan: satt jag bara och rita på ett papper.

matten: satt och kasta boll! haha.

sen hade vi håla.

non: spela kort med linn.

lunch

idrotten: satt och sol för det mästa, orka inte springa när det var så varmt. haha.

bilden: satt bara och kladda med färg.


det var allt som hände dena underbara dag, och som ni ser har jag
knappt gjort ett skit. det e därför den har varit så underbar haha ;)


men i alla fall så efter skolan så stack jag till läxhjälpen för jag skulle
göra ett prov som jag missa när jag var sjuk. det gick faktiskt jätte bra
tror jag? men jaja rosanna hjälpte faktiskt mig en liten smula (a)
men sen nu ligger jag i trädgården och solar, och lyssnar på musik
riktigt härligt! ska gå in och ta en skål med fil och flinger nu och sen
ut i solen igen :)

pusshaj!




bild från skolan idag!

Kommentarer
Postat av: - rosanna

RIKTIGT underbart väder !

2010-05-20 @ 17:28:11
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo, dåligt väder kan man inte klaga på idag. men kunde "fläktat" lite mer iaf.. har väl knappt blåst nåt idag? iaf inte här

2010-05-20 @ 19:23:37
Postat av: Eric

jo, dåligt väder kan man inte klaga på idag. men kunde "fläktat" lite mer iaf.. har väl knappt blåst nåt idag? iaf inte här

2010-05-20 @ 19:24:24
URL: http://www.eric.inc.se
Postat av: linn gsaxner

haha han brydde sig inte ett skit när vi spela kort :D

2010-05-20 @ 19:46:30
URL: http://linngsaxner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0