helgen!

nu hade jag tänkt börja skriva igen, men vi får se hur länge det håller :P

men ska berätta lite vad som hände till helgen iaf.


fredag: efter jobbet så stack jag och emma hem till mig och packa och sådan
sedan stack vi hem till emma, så satt vi där och sjöng disney låtar hehe, älskar
dom!!! men ja sen efter ett tag så börja vi fixa oss och sen så kom martin och
hämta oss så körde han oss till josse, så va han med där en stund. sen så efter
det så körde vi ut igen och träffa folk. sen så stack vi och hälsa på elin och linn
och andra som hade fest. men va där inte alls länge för jag palla inte. så vi stack
hem till josse igen sen minns jag typ inte vad vi gjorde. sen så sov emma jag och
josse hemma hos henne.

lördag: vakna vid 11. sen så käka vi frukost sen så gjorde vi inte ett skit, vi satt
bara och kolla film och satt och va sjuka haha.. känns bra att alla tre satt och mådde
helt dåligt.. menmen det va ju tur det så vi inte kunde smitta varandra iaf ;) men så
satt vi och kolla film till sent på kvällen sen så kom oscar, martin och victor dit så
satt vi och kolla på tv och snacka lite. sen efter en stund så stack matin och oscar
vidare sen liten stund efter det så stack emma. så satt jag, josse och victor och kolla film
sen i reklamen stack vi till mc och handla och snabbt hem igen för att hinna med till
den börja igen. sen så ringde martin och dom och fråga om vi ville hänga med på fest
men eftersom vi inte var helt friska så palla vi inte. så åkte victor hem så gick josse och
jag och la oss 12.

söndag: stack hem vid halv 3. sen så hände inte så mycket. sen blev jag hämtat vid
5 så va det fotbollsmöte. asså shit jag får riktig damp.. detta ser ju inte precis ljust ut
om vi ska ha den tränaren, jag gillar han som tog över nu (kenad) men han andra, näää!!
sen efter det va det träning men e sjuk så kunde inte va med, så jag kolla på ist sen så när
vi spelade så fick jag stå i mål ist. :) sen så efter det så när jag kom hem gjorde jag inte så
mycket annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0