min helg.

lör: kom hem till emma runt halv 5 kanske, sen så stack vi till två lyktor och käka pizza.
sen efter det så stack vi hem till henne och fixa oss och sånt sen vid 6 så börja vi dricka lite
och spela sanning eller konsikvens haha.. sen vid 7 så kom michelle så satt vi och snacka lite
sen runt 8 kom alla andra. det blev inte riktigt som man hade tänkt sig, men blev en trevlig
kväll ändå :) helt plötsligt var där skitmånga och jag hade typ ingen aning vem helften va haha xD
sen när alla hade stuckit hem så börja emma och jag städa sen så satt vi på film. sen somna vi vid
halv 2 :)
sön: mamma kom och hämta mig vid 3 sen så hände inte så mycket, hade träning på kvällen och sen
städa jag mitt rum.
bild sen i lördes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0