tjugotredje november.

hejsan hur mår ni idag?

idag har jatt då varit på jobbet och sluta halv 4,
sen vid 4 så åt vi sen så satt jag lite vid dtan sen vid 5
så körde jag och mamma till optikern. testa färglinser :)
haha tog skit långt tid att få in dom där xD men fick ju in
dom, men sen så sa han att jag skulle testa hemma och sånt
så fick hem 2 par hem, ett par blåa och ett par bruna, så när
jag kom hem så skulle jag då testa setta i dom ni tror inte
det funkar på första försöket -.- liksom då var det skit lätt!
men jaja tur det iaf :)

men just nu så kollar jag tv och sitter
vid datan och käkar flingor haha ;D gott.
men ska kanske gå ner och göra chokladpudding
nu, eller vad tycker ni, jag tycker det låter som en
bra ide ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0