Emma "bloggar" ;)


Hejsan alla glada !
Sandra sov hos mig inatt, var ju i vellinge igår.
Var kul i början men blev lite tråkigt mot slutet..
Vi vaknade av att jag slog i hela mitt knä i fönsternbrädan elelr vad det nu heter, haha.
Somnade om i 5 minuter och sen kommer jag inte ihåg hur jag vakna men sandra låg sa något till mig eller något så jag blev skit rädd och gav henne en liten arg blick.
Sen börja vi skratta och man blev helt pigg.

Vi käka frukost och kollade på Ice age sen stack vi hem till sandra vid 2 tiden.
Vi har bara kollat på tv hela dagen, har vatt rätt chill.
Sen ikväll vet vi inte om vi ska ner till sportan och träffa folk där eller om vi ska hem till en kill kompis och hitta på något.
Är rätt sugen på att supa idag.. hihih,
men vi får se hur kvällen slutar.
Sover i alla fall hos sandra inatt :)

ha det gött allihop !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0