hejsan :)

förlåt för jag inte har skrivit på länge men har värken haft tid eller ork till det.
men nu så...
igår: så stack jag och emma hem till henne och packa och sånt skit sen så sov
hon hos mig. somna klockan ett sen skulle vi upp klockan sju efter.. snacka om att
vi var trötta ;P menmen..
idag: vakna klockan 7 sen stack vi då till skolan. sluta kl halv 1 som vanligt :) sen tog vi
bussen till malmö och handla lite. jag handla en bh och en t-shirt :) sen efter det så körde
en som hete jenny mig hem. sen hade jag tänkt ha en chill dag i dag så jag sminka av mig och
satt vid tv och käka godis. sen helt plötsligt så ringer emma om jag ville komma hem till henne.
så jag packa och sånt skit sen stack jag och möte henne sen va vi ute en stund och träffa folk..
sen så stack vi hem till emma där vi spelat wii och kollat idol :) nu har emma precis masserat mina
ben, skööönt :)) vet inte vad som händer senare. men skriver inte mer idag puss haaj..
hoppas ni orka läsa allt :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0