höstbilder..

nu när man har sett alla som tagit höstbilder
vill man själv ut och göra det. ser faktiskt riktigt
mysigt ut, men nej jag fastnar inte på bild så det
blir väl inget med det :)


men iaf idag i skolan sluta vi 40 minuter tidigare
riktigt skönt, fick sluta tidigare för alla satt bara
helt döda och vi palla inte göra ett skit.. men sen
när jag kom hem så käka jag sen så satt jag bara
vid datan och tvn, sen somna jag och vakna  igen
exakt klockan 8 haha lite läskigt xD men sen dess
har jag bara suttit vid datan och kollat på lite tv,
bla desperate housewives och snart ska jag kolla
på paradise hotell =D

sen blir det väl att nanna fast e inte ett dugg trött ;P


bild på emma i skolan, haha vi skulle ha tävling vem som kunde gå
men en mugg med vatten på huvudet längst utan att tappa den, sen
skulle det egentligen va så att när man väl tappa den skulle man ju
få vattnet över sig men det blev ju inte så såklart :(


Kommentarer
Postat av: - rosanna

hahah , fan va söt bild xd

2010-10-19 @ 23:31:15
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/
Postat av: emma

söt bild på mig då , kolla min blick, hahahhahahah

2010-10-20 @ 14:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0