inte jag som komenterar!

hejsan allihopa!!

nu är det såhär att det är nogon som komenterar
andras bloggar med mitt namn och min blogg...
vet att rosanna har gjort det och hennes försvar va:
det e bara för jag kan! hahah det e bra där rosanna =D
menmen så om ''jag'' komenterat någons blogg bara så
där så e det inte jag, utan antingen är det lilla rosanna som
har tråkigt ;) eller så är det någon annan som jag inte vet
vem det e xD


men jaja jag bryr mig inte precis men varför skulle man vela 
komentera med någon annans namn och blogg? jag fattar ju 
att rosanna gör det för hon är lite blond och har verkligen inget 
liv så ja vad ska man göra? =D<3

  


Kommentarer
Postat av: - rosanna

nejmen asså titta nu här ! xd



du skrev ju svar på min kommentar här på din blogg , så jag kopiera den och när jag då skulle lägga in kommentaren på min blogg så var jag ju tvungen att byta namn och blogg så att det inte står att jag svarat på min egen kommentar liksom , sen när jag skulle kommentera nån annans blogg så glömde jag ändra :o

men det hände bara på EN blogg , så en blogg är mitt fel xd

resten är INTE jag ! :oo

2010-10-20 @ 17:50:53
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0