mätt och belåten...

har precis ätit så nu är jag riktigt mätt. käka ris med kykling.
sitter inne på min brors rum nu vid den datan där inne men ska
nog flytta över till mitt egna rum snart och kolla lite tv.


nu ska jag berätta min lilla morgon som var jävligt jobbig :(
jag skulle då sticka till bussen kl 9, men så hade jag glömt
att ställa klockan så jag vakna 20 i 9. så fick jag riktigt panik
och stressa som fan. sen gick jag till bussen 5 över, trodde
verkligen jag skulle missa bussen var nära på att ta nästa
buss som gick. men det gjorde jag inte utan tänkte istället att
om jag gick genom gräset så skulle det gå snabbare så jag
gick där men ni tror inte grässet var blött?!!? så mina skor blev
genomblöta och det kändes som man gick i värsta sjön... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0