söndag..

hejsan idag är det söndag och det ogillar vi..
ska berätta lite mer om gårdagen vad vi gjorde
eftersom jag inte hann göra det igår.. men först
ska jag berätta om vad som händer idag.
vakna av att emma väckte mig klockan 1. och nu
sitter vi och kollar tv och har käkat frukost. när
vi pallar oss ut så ska vi ner i byn och handla hårfärg.
sen ska vi då färga håret. sen ska vi träffa lucas med och
lämna/hämta saker som jag glömde där igår. sen ikväll vet
jag inte vad som händer.. vet inte om jag ska träna eller ej
vi får väl se om jag pallar.
gårdagen: vid 8 stack vi till byn och träffa emil sen lite
senare kom joel. så satt vi där ett tag, sen så stack emil
och joel hem till emil, så stack emma och jag hem till henne
och hämta cykel sen mötte vi upp lucas så cykla vi hem till
emil. så satt vi där hemma och kröka. sen så efter ett tag så
cykla vi till byn igen och satt där, hahah emil och jag stack och
snacka med folk som stod vid brandstations disco, hahah dom va
typ 35+ så jag bad emil att sticka igen.. sen så när vi suttit där en
rätt så långstund så skulle dom andra till preem men så skulle lucas
bara hämta en sak hemma så följde jag med han. så frös vi ihjäl så
vi stanna hemma hos lucas en stund också kolla vi film, men sen ringde
dom andra och bad oss komma ut så då fick vi väl göra det, och så på
vägen dit så trilla vi med cyklen så palla vi inte resa oss så vi bara la där
så helt plötsligt kom där en mamma med sitt barn och fråga om vi hade
trillat och om vi var ok hahah xD så vi bara ja så fick vi resa oss upp igen
och cykla vidare. sen när vi kom till preem där dom andra var så var vi där ett
tag sen så stack vi hem till emma vid 2 tiden kanske? så la vi bara i hennes säng
så somna vi, sen efter ett tag så vakna vi så fick dom andra gå hem så somna emma
och jag om.
det var min lördag, hoppas ni med hade en bra lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0