söndag

förlåt för jag har varit riktigt dålig på att uppdatera.
men har inte haft ork/tid till det.


fredag: efter skolan så stack jag och emma hem till henne
sen så kom mamma och hämta oss och så åkte vi hem till
mig och käka och sen packa jag. sen så senare så kom emmas
mamma och hämta oss så följde vi med och handla. sen stack
vi hem till henne igen och fixa oss och lite sent, sen vid halv 8
eller nått sånt så kom josse och victor och hämta oss så körde
dom oss till mc. sen så va vi ute i svedala och träffa folk. stack
hem vid halv 12 för emma inte orka va ute längre. sen vet jag
inte riktigt när vi somna.

lördag: vakna halv 2 av att emmas mamma ringde. men va ff
riktigt trött. men gick upp och kolla tv och käka frukost. sen så
stack jag hem vid halv 4. sen hade jag bara en chill dag och det
var riktigt skönt! sen så på kvällen så satt jag och snacka med victor,
snacka med han mer än en timme haha. men sen när vi lagt på så gick
jag och la mig för va riktigt trött och då var klockan ungefär 1 - halv 2
kanske?.

idag: japp jag är uppe så här tidigt!! men det e bara för min pappa
väckte mig. men nu sitter jag här vid datan och kollar tv. vid ett 
sticker jag och familjen hem till min farmor och fikar lite och snackar :) 
länge sedan man träffa dom så det ska bli kul att se dom igen :))
sen ikväll så blir det träning. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0