teater? nä tack!

ohh vår lärare gav oss som läxa till imorgon att vi skulle
göra en teater om det kapitlet vi läste på engelskan. och
jag HATAR teater eller ja iaf att spela teater! så med det
samma när hon sa det så sa jag att jag skulle va ''boffin''
för han inte sa så mycket.. men nu när jag fått ''manuset''
så visades det sig att det inte stämmde alls! utan ''buffin''
var han som hade den näst svåraste replikerna... JOBBIGT...
men jaja jag klarar väl mig?


men iaf just nu har jag suttit och skrivit av hela manuset från
datan ner på ett papper, och jag kan säga dig att det var jobbigt..
mina händer han fan kramp nu.. men jaja nu e det färdigt iaf
så nu ska jag bara lägga mig ner och kolla tv och vänta på att
paradise hotell ska börja :D godnatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0