16 år idag =D

idag är ingen vanlig dag, nä för det är sandras födelse dag =D woho!!!


skolan idag
så kom vi då dit 9 så blev det klass foto. blev väl ändå helt okej tror jag

för datan hade helt dåli kvlite så man såg inte så bra. men i alla fall så vad det klart typ

lite senare. sen så stack klassen till mc för att fira mig =D och sån tur så har man ju kompisar

som kör en dit och som bjuder på mat (a) aww gulligt!!! jaja sen efter det så stack jag och josse

till skolan igen men så palla jag inte va kvar så jag stack hem till emil där emma med va. satt

och snacka och lite sånt. sen så vid 1 så stack emma och jag tbx till skolan, sen blev det ensamma

foto. det blev väl också helt ok :) sen så gick jag, emma och lina ut och fota en massa hihi kulkul =D

sen så efter det så hade vi idrott 10 över 3 där vi hade fotboll. sen sluta vi :)

 

när jag kom hem så hjälpte jag mamma att baka till på lör då alla i min andra släkt kommer och firar mig + emma :) sen så blev det snabbt att byta om och fixa sig sen blev det träning.. hade inte precis kul.... 

 

just nu så  kollar jag idol :) sen efter det så blir det presenter =DDD woho!!
lägger in bild på allt jag fått senare =D 
 

 jag vet riktig cp bild på mig!! (men bjuder idag) och emma ser mycket längre ut än mig bara för jag luta mig mot väggen :)


Kommentarer
Postat av: - rosanna

grattis !

sjukt snygga jeans på bilden :)

2010-09-23 @ 22:03:12
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0