20:55

igår så hämta då amandas mamma mig och körde daniel amanda och mig till
tåget. sedan tog vi tåget där jonathan med va. sen så åkte vi hem till daniel.
kolla film och annat och sånt kulkul :)) somna vi vid 2. fast amanda hade redan
somnat flera gånger innan xD hon somna första gången vid 9!! hehe lilla söta amanda :)
men vi fick väcka henne lite då&då :)



idag: hade inte någon bra natt idag asså! hehe för det första så vakna jag av min
mage att den kurra hela tiden!! sen när jag skulle på toa så skulle amanda det med
var det helt svart så skulle jag gå undan från amanda så gick jag rakt in i väggen!!
gjorde riktigt ont faktiskt :(( så ja jag har inte sovit så mycket idag sen så vid 9
så kommer amanda och väcker oss!! fy fan vad sur jag blev.. sen nu har jag varit
trött hela dan :( men jaja kolla film på morgonen fast jag sov. sen så tog amanda
och jag tåget hem vid 20 över sen var det att skynda sig hem och byta om sen blev
det match.


orkar inte förklara mer nu men ska snart kolla jersey shore sen kolla lite tv.
sen blir det till att sova för mig för är riktigt trött!  puusss

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHAHH ;)<3333

2010-09-15 @ 16:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0