brrr!!

omg, bara jag som tycker det är kalt? nä tänkte väl det!

har frysit hela dagen idag fy f*n vad kallt det varit.
sitter i soffan nu invirad i en filt och ska snart gå ner
och göra varm choklad. själv tycker jag det är riktigt
mysigt med vinter =) men njä jag vet inte inte så kul
och frysa :( men älskar när det snöat och snön har lagt
sig helt fint och e helt orörd och all julmusik =)) nä allt
med vinern är tp mysit förutom när det börjar regna och
det blir slask och sånt skit... det skippar vi hälst :)


Kommentarer
Postat av: - rosanna

riktigt kallt idag !

har oxå frusit somfan :o



tycker det är jätte mysigt med snö och sånt , som du skrev när den faller och det är orört och julmusiken :)

men hatar när man måste gå ut i snöstormar och när det är slask , det är det sämsta med snö ..

att det blir slask :(

2010-09-27 @ 21:57:27
URL: http://rosannamalmberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Du sa ju för fan i skolan att det inte var alls kallt när vi satt och klaga lilla gumman :) <33

2010-09-28 @ 18:19:58
Postat av: Anonym

Du sa ju för fan i skolan att det inte var alls kallt när vi satt och klaga lilla gumman :) <33

2010-09-28 @ 18:20:17
Postat av: Anonym

sv:



rosanna: ja jag håller med dig, HATAR slask :((



emma: puss puss på dig med!! det varierar (a)

2010-09-29 @ 10:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0