hejsan alla glada!

igår: vid 8 tog emma och jag bussen hem till mig sen packa jag och sånt skit.
och sen hade vi gäster så vi satt oss där nere en stund och käka efterrätt med
dom sen så efter det stack vi till sportan och möte upp micke och victor där.
sen satt vi oss och snacka och sånt sen stack vi hem till micke och va där. sen
stack emma och jag hem till henne vid 1. sen kolla vi film sen somna vi.


idag: pappa kom och hämta mig hos emma för 1 och 1halv timme sedan. just
nu ligger jag bara i sängen och kollar lite saker på datan och kollar tv. blir väl
antagligen mat om kanske en timme fast jag är inte alls hungring.. menmen
sen ikväll händer inte ett skit. johanna fråga om vi skulle träffas men jag har
verkligen ingen lust at sticka ut idag :( så det blir mys kväll här hemma med
film och godis för min del :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0