måndag.

idag börja jag skolan 20 i 10. börja med svenska och där gjorde vi bara sånt skit som gick skit snabbt.
sen så hade vi typ skit lång håla sen data kunskap sen sluta vi. när jag kom hem så gick jag ut med hunden
sen så kom ''farfar'' och hämta henne :( så nu har man ingen vovve här hemma längre.. menmen sen efterdet
satt jag bara vid datan sen somna jag typ i 5-10 minuter sen vakna jag av att linda skrev på msn. sen så
kom mamma in och störde sig så ville hon inte städa själva så sa jag att om hon baka med mig så hjälpte
jag henne att städa :) så vi gick ner och bara sen nu har jag precis hjälpt henne att städa tog bara 5 minuter hehe :) men nu ska jag ta och sova lite är helt död.


bästavän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0