onsdag!

hejsan!

idag är det onsdag som betyder att det är min födelse dag i morgon =D

men iaf idag när jag kom hem från skolan så satt jag mig lite vid tvn, sen
en liten stund efter kommer mamma hem och frågar om jag vill hänga med
till stan. så vi åker in och bytar min jacka.. så ÄNTLIGEN har jag fått rätt jacka
haha =D sen så gick vi runt skit länge, så skulle mamma köpa en precent till
mig men så kunde hon värkligen inte komma på nått. men så palla jag inte gå
där mer så jag gick och satt mig i bilen så länge. sen efter en stund så kom mamma
och var jätte stolt över sitt köp till mig hihih aww =))) sen på vägen hem så handla
vi mc mat till mig. sen nu så har jag precis ätit upp sen så ska jag kolla idol.



jag i skolan för kanske en vecka sedan..

 


Kommentarer
Postat av: Liinissh jao ! <3

Och i morgon blir det mc maood igen :D :D:D hhihi

2010-09-22 @ 20:45:27
Postat av: Anonym

sv: yeh fan, fast vet inte om jag bara ska ta en glass :D<3

2010-09-22 @ 20:46:43
Postat av: Johanna W

Det var mer än en vecka sen lilla Sandra =)

2010-09-23 @ 18:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0