påsk lov! <3

idag e lilla Sandra på jätte bra humör :D
skolan idag va SKIT ball =D
visar bilder från dagen i skolan idag och beskriver över bilderna =D
först hade vi ps där vi skulle göra meningar av såna kylskåpspoesi och så här blev bland annat våran meningar XP (jag vet vi är inte normala)





hahah sen så va hela skolan ute på trädäcket och sola och vi hade sterio där ute så vi lyssna musik sen dansa vissa och sen hade vi lite påsk tävlingar, en va att man skulle hitta 3 ägg som va gömda i skolan där ute och en annan va att måla ett ägg sen skulle man ha pick-tävling och den andra var att kasta pilar på ballonger. och dom som vann fick vars ett påskägg :D

emma och lina som dansar haha 
andra som dansa 

hihihi jag vann pick-tävlingen så fick ett litet påskägg :D 
här e mitt fina vinnarägget =D (målar jag inte fint?) (a) 
sen på kommunikationen så gjorde vi påskkort och sen gjorde jag en häxa med fast den tog jag inte kort på :P men detta fina påskkort gav jag till min lärare heheh vist e jag snäll ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0