min dag..

somnade inte förrän halv 6 igår, men ställde ändå klockan på 12.
så när jag vakna kollade jag om det var fint väder men det var det inte,
så jag somna om igen. sen vaknade jag igen vid halv två, så då kollade
jag om vädret hade blivit bättre men det hade det inte men jag gick ut
och satt mig ändå för det va riktigt skönt väder fast det inte va sol. sen
gick jag upp igen och kolla datan sen somna jag om igen. sen vakna
jag igen vid halv 4. så gick jag ner och snacka lite med mina föräldrar.
sen har det inte hänt ett skit idag förutom att jag va på möte med laget.
imorgon klipper jag av mitt hår buuhuu, e nervös :( kommer se till att hon
inte klipper alls mycket!! men nu ska jag kolla klart på jersey shore. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0