min helg

fredag:
var ju som sagt hos min farmor och åt middag där och sånt, sen så vid halv 10 körde min kusin
linda och mig till Trelleborg där det var fest. hade jätte trevligt om man nu bortser från alla bråk..
dom flesta stack hem vid 5 på morgonen. och vi som stanna kvar hade j*vligt kul haha.. sen så
när alla hade somnat så var det bara jag, linda, emelie, ville och MB som var vakna. så vi satt och
snacka en massa sen stack emelie, ville och MB hem vid 8 kanske? så jag och linda la nere i soffan
och snacka och kolla tv. sen kom hennes mamma och hämta oss vid 9 :P. så när vi kom hem käka vi
frukost och sen la vi oss i sängen och kolla tv, sen somna jag i 1 och en halv timme, sen va det dax att
börja fixa sig igen -.- för då skulle det komma gäster.
jag och linda, innan vi stack till festen.

lördag:

gästerna kom vid ett tiden, och jag var döds trött eftersom jag hade festat dagen innan + bara sovit i
en och en halv timme. men fick hålla mig vaken.. men när alla gäster kommit så satt vi och snacka och
sånt, sen stack vi till marknaden. vann ett gosedjur och en playboy ''kudde''. när vi kom hem igen börja vi
med maten, sen på kvällen spela vi kubb och ''med andra ord''. sen somna jag haha...
min älskling hugo som jag vann, hehe!
söndag:
på söndagen gjorde vi inte ett skit vi bara la och lata oss i sängen hala dagen, och kolla film och kolla tv.
men kan säga att den vilo-dagen behövdes! men ja mer än såhär finns det nog inte och skriva om denna dagen.
ldag:
vakna vid ett tiden och sen käka vi frukost sen satt vi bara och kolla tv. sen så börja jag packa och byta
om, sen kom min bror och hämta mig sen körde han mig hem. idag blir änu en vilo-dag. med lite godis
och film och sånt mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0